ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

  • بازارهای مالی در ایران

    بازارهای مالی در ایران بازارهای مالی آزادسازی بازار مالی بحران بر بازارهای مالی ایران دانلود مقالات رشته مدیریت مالی دانلود مقالات مدیریت مالی بازارهای مالی در ایران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت مالی بازارهای مالی در ایران…

  • بررسی پیشینه و گیاهشناسی پنبه و فرآیندهای لازم برای رسیدن به محصول استاندارد آن

    بررسی پیشینه و گیاهشناسی پنبه و فرآیندهای لازم برای رسیدن به محصول استاندارد آن گیاهشناسی پنبه سابقه کشت پنبه در ایران فرآیندهای لازم پنبه برای رسیدن به محصول استاندارد دانلود پایان نامه پنبه بررسی پیشینه و گیاهشناسی پنبه و فرآیندهای…

  • پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت)

    پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت) کلمات کلیدی : پاورپوینت مسأله عادت مسأله عادت ( ویژه ارائه کلاسی درس تعلیم و تربیت در اسلام) نقد نظریه عادت اقسام عادت عادات فعلی و عادات انفعالی تعلیم و تربیت در…

  • مبانی نظری رفع ابهام از مورد معامله

    مبانی نظری رفع ابهام از مورد معامله مبانی نظری رفع ابهام از مورد معامله پیشینه پژوهش رفع ابهام از مورد معامله مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفع ابهام از مورد معامله پیشینه تحقیق رفع ابهام از مورد معامله فصل دوم…

  • مبانی نظری مقايسه سلامت روان بچه های دختر با مادران شاغل و غيرشاغل

    مبانی نظری مقايسه سلامت روان بچه های دختر با مادران شاغل و غيرشاغل سلامت روان در دختران سلامت روان در فرزندان سلامت روان در فرزندان زنان شاغل سلامت روان در فرزندان مادران شاغل سلامت روان در فرزندان مادران خانه دار…

  • بررسی فقهی حقوقی خرید و اعتبار دین و تطبیق آن با نهادهای مشابه

    بررسی فقهی حقوقی خرید و اعتبار دین و تطبیق آن با نهادهای مشابه خرید دین در فقه پایان نامه خرید دین خرید دین در حقوق بانکی ایران بررسی خرید دین در فقه امامیه خرید دین در بانکداری اسلامی خرید دین…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد ازدواج 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد ازدواج 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ازدواج مبانی نظری ازدواج پیشینه تحقیق ازدواج پیشینه داخلی ازدواج پیشینه خارجی ازدواج پیشینه پژوهش ازدواج پیشینه نظری ازدواج ادبیات نظری ازدواج چارچوب…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت اعضای هیات علمی در فرآیند یاددهی یادگیری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت اعضای هیات علمی در فرآیند یاددهی یادگیری مبانی نظری فرآیند یاددهی یادگیری دانلود مبانی نظری فرآیند یاددهی یادگیری پیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری ادبیات نظری فرآیند یاددهی یادگیری فصل دوم پایان نامه فرآیند یاددهی…

  • پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش

    پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش مكانيك جسم سيال نيروي شناوري…

  • تاثیر سرمایه فرهنگی بر نگرش مردان به خشونت علیه زنان

    تاثیر سرمایه فرهنگی بر نگرش مردان به خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان وعوامل موثر برآن دانلود پایان نامه…

  • بررسی ریل باس و مدارات الکترونیکی و ریزپردازنده آن

    بررسی ریل باس و مدارات الکترونیکی و ریزپردازنده آن واگنهای ریل باس سیستم برقی قطار دانلود پایان نامه قطار خودكشش دانلود پایان نامه قطار ریل باس سیستم برقی قطار خودكشش سیستم برقی قطار ریل باس بررسی ریل باس و مدارات…

  • فصل دوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه

    فصل دوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه…

  • پروپوزال نقش آمریکا و اسرائیل در تغییرات سیاسی و امنیتی در کردستان

    پروپوزال نقش آمریکا و اسرائیل در تغییرات سیاسی و امنیتی در کردستان کلمات کلیدی : پروپوزال اسرائیل استراتژی اسرائیل در خاورمیانه پروپوزال تحولات کردستان عراق تحولات سیاسی و امنیتی کردستان عراق نقش آمریکا در تحولات سیاسی و امنیتی کردستان عراق…

  • مقاله مدیریت ریسك

    مقاله مدیریت ریسك ریسك مدیریت ریسك ارتقای اثربخشی سازمانها دانلود مقاله مدیریت ریسك سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته مدیریت fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس جنسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس جنسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس جنسی مبانی نظری اعتماد به نفس جنسی پیشینه تحقیق اعتماد به نفس جنسی پیشینه داخلی اعتماد به نفس جنسی پیشینه خارجی…

  • تشریح ساختار قاچاق

    تشریح ساختار قاچاق انواع قاچاق تشریح ساختار قاچاق پیشینه تاریخی بزه قاچاق انسان ویژگی های پدیده قاچاق انسان تحقیق قاچاق پایان نامه قاچاق تعریف قاچاق قاچاق کالا مقاله رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته حقوق تشریح ساختار قاچاق  …

  • بیع با ثمن شناور از دیدگاه فقه

    بیع با ثمن شناور از دیدگاه فقه ثمن در عقد بیع عقد بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور عدم تعیین ثمن در بیع اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه بیع…

  • بررسی پخش بار کنترل کننده یکپارچه توان و کاربردهای آن در محیطهای تجدید ساختار شده

    بررسی پخش بار کنترل کننده یکپارچه توان و کاربردهای آن در محیطهای تجدید ساختار شده پخش بار ادوات FACTS پخش بار UPFC كنترل‌كننده یكپارچه توان محیطهای تجدید ساختار شده بررسی پخش بار کنترل کننده یکپارچه توان و کاربردهای آن در…

  • هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان

    هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان اشتغال زنان اثر اشتغال بر سلامت زنان بیکاری نیروی کار زنان در ایران مشارکت نیروی کار زنان در ایران دانلود مقالات رشته اقتصاد دانلود مقالات اقتصاد هزینه های اشتغال و رابطه…

  • ارزیابی ارتباط سبکهای رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمان

    ارزیابی ارتباط سبکهای رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمان رضایت شغلی معلمان سبکهای رهبری مدیران سبک‌های رهبری نظریه لیکرت سبک‌های رهبری لیکرت در مدارس رابطه بین سبک‌های رهبری با رضایت شغلی رابطه بین سبک‌های رهبری مدیران مدارس با رضایت شغلی…

  • پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی

    پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی حرکات عمودی و حرکات پرتابی حرکات عمودی یا قائم ویژگیهای حرکات عمودی حرکات پرتابی تعریف حرکات پرتابی ویژگیهای…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت منابع انسانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت منابع انسانی مبانی نظری مدیریت منابع انسانی پیشینه مدیریت منابع انسانی دانلود مبانی نظری مدیریت منابع انسانی پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی ادبیات نظری مدیریت منابع انسانی فصل دوم پایان نامه مدیریت منابع انسانی…

  • دانلود پرسشنامه احساس تنهایی آشر و همکاران با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه احساس تنهایی آشر و همکاران با روایی و پایایی کلمات کلیدی : مقیاس تنهایی احساس تنهایی آشر پرسشنامه تنهایی آشر پرسشنامه احساس تنهایی آشر پرسشنامه احساس تنهایی کودکان پرسشنامه ی احساس تنهایی پرسشنامه احساس تنهایی آشر و همکاران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران و تلفیق آن در راهبردهای سازمان

    برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران و تلفیق آن در راهبردهای سازمان مدیریت بحران شرایط بحرانی برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران تلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمان دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریتی رفتن…