بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه
موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه
عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه سامان
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری
مقاله عوامل موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مقاله رشته بیمه

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه سامان

 

 

 

 

 

چکیده: 

در دنیای رقابتی امروز، مشتری نقش کلیدی و مهمی در حفظ جایگاه و نهایتا بقای سازمان ها دارد. مدیریت ارتباط با مشتری یاری رسان سازمان ها در ایجاد ارتباط اثربخش با مشتریان است.

تحقیق حاضر به بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در شرکت های بیمه (و به طور موردی شرکت بیمه سامان) می پردازد. هدف از این تحقیق اندازه گیری عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری و شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت بیمه سامان در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

پس از انجام مطالعات مبانی نظری و مدل های مختلف، مدل 4 بعدی عوامل موفقیت در پیاده سازی CRM که دارای عوامل «تمرکز بر مشتریان کلیدی»، «سازماندهی متناسب»، «استفاده از مدیریت دانش» و «تکنولوژی» می باشد، انتخاب شد. روش به كار برده شده در این تحقیق از لحاظ هدف كاربردی و بر اساس نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی – تحلیلی می باشد که بدین منظور از روش پیمایشی برای توصیف متغیرهای تحقیق و تبیین روابط بین آن ها استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارشناسان، مدیران و معاونین مرکز بیمه سامان در شهر تهران است، از این تعداد جامعه آماری که 191 نفر بوده،128 نفر بر اساس فرمول کوکران در نظر گرفته شد و پرسشنامه بین آن ها توزیع گردید.

 

نتایج حاصل از آزمون های به کار گرفته شده آماری تی استیودنت و فریدمن برای رتبه بندی عوامل در این تحقیق نشان داد که شرکت بیمه سامان در دو مولفه تکنولوژی و مدیریت دانش وضعیت خوب و قابل قبولی داشته و دارای نقطه قوت است ولی در مولفه تمرکز بر مشتریان کلیدی به نسبت دو مولفه دیگر ضعیف تر عمل کرده است. همچنین وضعیت شرکت در مولفه سازماندهی متناسب نسبت به دیگر مولفه ها به صورت متوسط بوده است. به جاست که مسئولین ذیربط در حوزه تمرکز بر مشتریان کلیدی توجه بیشتری را مبذول بدارند، در غیراینصورت عملکرد ضعیف شرکت در این حوزه می تواند تلاش های دیگر بخش ها را تحت شعاع قرار داده و از اثربخشی آن ها بکاهد.

 

 

 

كلید واژه:

مدیریت ارتباط با مشتری

تمرکز بر مشتریان کلیدی

سازماندهی

مدیریت دانش

تکنولوژی

بیمه

 

  • مقاله کارشناسی ارشد ناپیوسته زبان و ادبیات فارسی مرگ سهراب و رستم (از منظر عرفان)

    مقاله کارشناسی ارشد ناپیوسته زبان و ادبیات فارسی مرگ سهراب و رستم (از منظر عرفان) مرگ سهراب و رستم زبان و ادبیات کهن فارسی دانلود مقاله کارشناسی ارشد ناپیوسته زبان و ادبیات فارسی مرگ سهراب و رستم (از منظر عرفان)…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات نظری سرمایه اجتماعی فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات و مبانی…

  • ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران

    ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران اعلامیه های سود نقدی دانلود پایان نامه اعلامیه های سود نقدی اعلامیه های سود نقدی شرکتها رابطه اعلامیه های سود نقدی با بازده نقدی رابطه اعلامیه…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمان

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمان پرسشنامه نوآوری سازمانی پرسشنامه رابطه ی مدیریت دانش با نوآوری سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه…

  • تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی (نسخه آپدیت شده + 53 صفحه مقاله انگلیسی)

    تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی (نسخه آپدیت شده + 53 صفحه مقاله انگلیسی) شبکه عصبی تشخیص الگوی صدا تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی دانلود مقاله کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانلود مقاله ارشد هوش مصنوعی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی هیجانی 33 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی هیجانی 33 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ناتوانی هیجانی مبانی نظری ناتوانی هیجانی پیشینه تحقیق ناتوانی هیجانی پیشینه داخلی ناتوانی هیجانی پیشینه خارجی ناتوانی هیجانی پیشینه پژوهش ناتوانی هیجانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره نوزده پاورپوینت تركيبهاي تجاري مفهوم ترکیب تجاری حسابداري…

  • ارزیابی کارآیی مالی شعب بانکها و رتبه بندی آنها با روش ترکیبی

    ارزیابی کارآیی مالی شعب بانکها و رتبه بندی آنها با روش ترکیبی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک…

  • ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ

    ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ نظریه آشوب مدولاسیون‌های آشوبی مدولاسیون سیکل کاری مدولاسیون DCSK محیط‌های با محوشدگی چندمسیره بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان 84 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان 84 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پاداش در سازمان مبانی نظری پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری روشهای پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری مبانی نظری شیوه پرداخت پاداش مبانی نظری…

  • مبانی نظری بررسی تناسب محتوای کتب درسی با نیاز دانش آموزان

    مبانی نظری بررسی تناسب محتوای کتب درسی با نیاز دانش آموزان مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب درسی دین و زندگی مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی 1 مبانی نظریتحلیل محتوای کتاب دین…

  • پروژه سازه های فولادی با عنوان هتل باران کرمان همراه با فایل های اجرایی

    پروژه سازه های فولادی با عنوان هتل باران کرمان همراه با فایل های اجرایی محاسبات سازه فلزی محاسبات سازه هتل باران محاسبات سازه های فلزی دفترچه محاسبات سازه فلزی طراحی سازه فلزی هتل دانلود پروژه سازه های فولادی هتل باران…

  • پایان نامه کارشناسی رشته نفت و شیمی با عنوان ایستگاه سوخت رسانی CNG

    پایان نامه کارشناسی رشته نفت و شیمی با عنوان ایستگاه سوخت رسانی CNG CNG توزیع کننده سوختگیری مخازن CNG خشک کن گاز گاز طبیعی فشرده ایستگاه سوخت رسانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل خرید پایان نامه…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده…

  • پیامدها و عوارض فشارهای عصبی و روانی در فرد و سازمان و راهکارهای مقابله با آن

    پیامدها و عوارض فشارهای عصبی و روانی در فرد و سازمان و راهکارهای مقابله با آن کلمات کلیدی : فشارهای عصبی سازمانی منابع و عوامل فشارهای عصبی پیامدهای فشارهای عصبی و روانی عوارض فشارهای عصبی و روانی استرس و فشارهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های فرزندپروری مبانی نظری نظریه های فرزندپروری پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری پیشینه داخلی نظریه های فرزندپروری پیشینه خارجی نظریه های فرزندپروری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی مبانی نظری و…

  • حکمت و فلسفه‌ پزشکی و بهداشتی احکام اسلامی مطابق با فقه مذهب امام شافعی

    حکمت و فلسفه‌ پزشکی و بهداشتی احکام اسلامی مطابق با فقه مذهب امام شافعی بررسی احکام اسلامی فسلفه‌ پزشکی احکام تجلی حکمت در فسلفه‌ پزشکی احکام حکمت احکام اسلامی فلسفه‌ پزشکی احکام اسلامی فلسفه‌ بهداشتی احکام اسلامی فلسفه‌ پزشکی احکام…

  • ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری به منظور رضایت مشتریان

    ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری به منظور رضایت مشتریان سیستم اطلاعات حسابداری ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری به منظور رضایت مشتریان ارزیابی قابلیت گزارشگری مطلوب سامانه اطلاعات حسابداری شهرداری های استان اردبیل…

  • قوه قاهره و آثار آن در مسئولیت قراردادی در کنوانسیون بیع بین المللی کالا

    قوه قاهره و آثار آن در مسئولیت قراردادی در کنوانسیون بیع بین المللی کالا اثر فورس ماژور بر قرارداد آثار قوه قاهره و انتفای قرارداد فورس ماژور در قراردادهای بازرگانی نقش قوه قاهره در رفع مسئولیت قراردادی قوه قاهره در…

  • پروژه نهایی کارشناسی در رشته صنایع دستی با عنوان بررسی هنر منبت کاری و شیوه های اجرای آن

    پروژه نهایی کارشناسی در رشته صنایع دستی با عنوان بررسی هنر منبت کاری و شیوه های اجرای آن هنر صنایع دستی هنر منبت کاری دانلود پروژه نهایی کارشناسی در رشته صنایع دستی با عنوان بررسی هنر منبت کاری و شیوه…

  • پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم

    پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم دانلود رایگان پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم بررسی اثر تاریخی کلوسئوم اثر تاریخی کلوسئوم چه کسی کلوسیوم را تاسیس کرد و به چه علت ؟ معماری و مهندسی کلسیوم روم…

  • پاورپوینت حسابرسی سیستم های اطلاعاتی رایانه ای

    پاورپوینت حسابرسی سیستم های اطلاعاتی رایانه ای پاورپوینت حسابرسی سیستم های اطلاعاتی رایانه ای تعریف حسابرسی انواع حسابرس مسئولیت حسابرسی داخلی انواع حسابرسی فرآیند حسابرسی رویکرد حسابرسی بر مبنای خطر رویکرد حسابرسی بر مبنای هدف حسابرسی سیستم اطلاعاتی آزمون پردازش…

  • خلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه

    خلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه خلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه به تعداد 56 صفحه pdf مناسب مرور سریع و…