بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

تبلیغات تلویزیونی
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک
میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران
تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانك صادرات
بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن 

 

 

پیشگفتار

سیر تحولات و تكامل ارتباطات در بستر تاریخ همچنان زندگی انسان ها را دچار تحول و تغییرات شگرفی نموده است. در دوره ما قبل تاریخ، ارتباطات جنبه دیداری و شنیداری داشت و انسانها با صدای طبل و یا برافروختن آتش یكدیگر را خبر می كردند و ارتباطات چهره به چهره و ایمایی و اشاره ای بود. بعد از طی مدت زمانی و سپری مرحله اول، اختراع خط و كتابت و سپس اختراع ماشین چاپ در دوره دوم، تحول عظیمی در تبادل دانستی ها ایجاد كرد و تمدن شفاهی دوره قبل را به تمدن خطی یا بصری مبدل نمود. اختراع چاپ موجب بسط و رواج انقلاب در عرصه اطلاعات و فرهنگ نوشتاری و ساختار آموزشی گشت و به دنبال آن ندای استقلال و مهین پرستی طنین افكن گردید. 

 

در دوره كتابت و با اختراع صنعت چاپ توسط (گوتنبرگ) آلمانی، اندیشمندان و نخبگان قلم فرسایی نمودند و كسانی چون (جان میلتون) ، (میرابو) ، (جان لاك) ، (منتسكیو) ، (ژان ژاك روسو)  و (دانته) علیه ظلم و جور خاندان سلطنتی و نظام فئودالی به پا خاستند. همگام با این تحولات، اروپا صحنه كشمكش ها و درگیری های خونین شد، از جمله جنگهای سی ساله بین كاتولیزم سنتی اروپا و پروتستانتیزم. اروپا از سال 1618 تا 1648 صحنه خون و آزادی بود تا این كه بالاخره نهضت پروتستانتیزم به رهبری لوته بركاتولیزم كلیسایی سلطه یافت و به دنبال آن انقلاب صنعتی و انقلاب علمی به وجود آمد و علوم اثباتی (پوزیتویزم) در مباحث تجربی و آكادمیك دوره (اسكولاستیك) رواج پیدا كرد و تعلیم خشك قرون وسطایی و كلیسایی را پایان بخشید و وارد مرحله (رنسانس) یا (تجدید حیات علمی) شد.

 

با پیدایش روزنامه، فن روزنامه نگاری به اوج خود رسید، به طوری كه انقلاب انگلستان (9-1688) و انقلاب كبیر فرانسه (1789) و جنگهای استقلال طلبانه امریكا علیه سیستم قیمومت و جنگهای جمهوریخواهان اسپانیا علیه نهضت فالانژیزم و (ژنرال فرانسیسكو فرانكو) با خاندان سلطنتی ادامه یافت. مطبوعات در این دوره حافظ دموكراسی و آزادی بیان بودند و در مقاطع بحرانی همانند جنگهای اول و دوم جهانی و جنگ ویتنام نقش مؤثری در افشاگری و دفاع از حقوق بشری و مردم داشته اند.با اختراع رادیو توسط (ماركنی) ایتالیایی و (پوپوف) روسی، تحول عظیمی در رسانه های جمعی به وجود آمد و این اختراع قرن بیستم، مطبوعات را به فكر رقابت انداخت.

 

با اختراع رادیو و تلویزیون، ارتباطات شخصی به ارتباطات جمعی یا توده ای تبدیل شد.با شروع دوره چهارم، سیر تحولات و تكامل نرم افزارها و سخت افزارهای سیستم های ماهواره ای، ویدئو، ضبط صوت، كامپیوتر، صنایع مخابراتی و الكترونیكی و تكنیكهای مدرن سینمایی و فیلم سازی، ارتباطات جمعی یا توده ای را به شكل ارتباطات فردی تبدیل كرد.به عبارتی دیگر فرد، دارای تمایلاتی جدا از جمع گردید و به سوی تمایلات فرد گرایانه راه پیدا كرد. البته در این دوره، ارتباطات توده ای از بین نمی رود اما تعیین كننده تمام نیازهای افراد نیست. 

 

ایجاد شبكه های اطلاع رسانی از طریق اینترنت، تله ماتیس و انفورماتیك زمان و مكان و مرزهای جغرافیایی را حذف نمود و قدرت روزافزون این شبكه ها توسط كشورهای بلوك غرب و ابرقدرتها جهت سیطره جهانی به شبكه های سلطه گری و نفوذ در حاكمیت دیگر كشورها و نفوذ در زندگی شخصی و خصوصی افراد تبدیل گشت. به طوری كه سازمان حقوق بشر و یونسكو با برپایی كنفرانسهای متعدد در جهان، مفادی را برای پیمان حریم قانونی كشورها و مصونیت با یكدیگر به امضاء رساندند. 

 

امروز در عصر جهانی شدن، جهان به صورت دهكده ای جهانی پی در پی كوچك تر شده است.امروزه استقرار ماهواره ها در فضا و فن آوریهای نوین ارتباطی مورد بحث اندیشمندان و صاحبنظران وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است و نظرات ایشان راهگشای پیامدهای تحولات زندگی نوع بشر در مواجهه با ابزار وسایل ارتباط جمعی شده است. همچنین مكتبهای گوناگونی را ایجاد نموده است و پیامدهای منفی آن كه به صورت امپریالیزم فرهنگی و امپریالیزم خبری با استفاده از آژانس های غول پیكر جهانی مطرح شده، آغازگر مباحث جدی و نظریات بی شماری گشته است). (رزاقی، 1381 : 103)

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

بازاریابی

خدمات بانكی

تبلیغات اثربخش

تبلیغات تلویزیونی

خدمات نوین بانك صادرات

 

 

مقدمه

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

 

فصل اول :كلیات تحقیق 5

مقدمه 5

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 12

5.1 فرضیه‌های تحقیق 12

1 .9. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده: 12

نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق: 13

محدودیت ها و موانع تحقیق: 13

1 .12 تعریف عملیاتی از رسانه اثرگذار 13

1 .13. تعریف عملیاتی از تبلیغات اثربخش 14

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 15

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق 15

مقدمه 15

بازاریابی 16

تعاریف بازاریابی : 16

خدمات و خدمات بانكی 20

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 21

1- ناملموس بودن (intangibility): 21

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 22

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 23

4- ناپیوستگی (inconsistency): 23

5- مسئولیت امانتداری : 24

6- جریان دو طرفه اطلاعات 25

تبلیغات 35

تعاریف تبلیغات: 36

بودجه تبلیغات: 49

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 52

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 52

ارزیابی : 53

تكنیك كریسپ: 61

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 62

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 66

شركتهای تبلیغاتی: 67

مصرف كننده و عموم مردم 70

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 75

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 75

خصوصیات تلویزیون 79

اخبار و امور عمومی 83

ارزشهای اجتماعی 83

مقدمه مطالعات انتقادی 102

تلویزیون و مذهب 105

تصویر محوری در برابر كلام محوری 106

تلویزیون و خانواده در ایران 107

به سوی یك تركیب 114

نتایج 119

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 120

اثرهای تجربه مصنوعی: 127

اثرهای خشونت تلویزیونی: 128

الگوی اثرهای قدرتمند: 130

ارتباط 132

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 155

مخاطب 156

ج- دسته بندی مخاطبان: 182

مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 188

اقناع و متقاعدسازی مخاطب 200

تاریخچه بانک صادرات ایران 225

 

فصل سوم: روش تحقیق 227

1 .5. قلمرو تحقیق 227

1 .6. جامعه آماری 227

1 .7. نمونه آماری و روش نمونه‌گیری 227

1 .8. روش تحقیق 227

1 .8. 1. روش‌های گردآوری اطلاعات 228

1 .8. 2.روش تحلیل اطلاعات 228

1 . 8. 3. روش سنجش 228

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

 

 

  • بررسی فرآیند دادرسی طلاق در حقوق ایران

    بررسی فرآیند دادرسی طلاق در حقوق ایران دادرسی طلاق در حقوق ایران طلاق در حقوق ایران انواع طلاق در حقوق ایران بررسی طلاق در حقوق ایران موجبات طلاق در حقوق ایران طلاق توافقی در حقوق ایران شرایط طلاق در حقوق…

  • فصل سوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت

    فصل سوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان ها فصل سوم مدیریت دانش در شرکت فصل سوم استقرار مدیریت دانش در شرکت فصل سوم پیاده…

  • مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

    مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی مضامین فمینیستی مبانی نظری فمینیسم محتوای فیمنیستی در سینما مصادیق فمینیسم در فیلمهای ایرانی موارد فمینیسم در زنان بازیگر گرایشهای فمینیستی در زنان بازیگر ایرانی نمادهای فمینیستی در…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی حمل و نقل

    پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی حمل و نقل پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی حمل و نقل برنامه ریزی حمل و نقل عوامل موثر در تغییر سیستم های حمل و نقل بخش های مختلف حمل و نقل سیستم های حمل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تدوین برنامه بازاریابی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی دانلود مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی پیشینه تحقیق تدوین برنامه بازاریابی ادبیات نظری تدوین برنامه بازاریابی فصل دوم پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری و پیشینه…

  • پروپوزال امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها

    پروپوزال امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها پیاده سازی ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر…

  • بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی

    بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی فرهنگ سازمانی مدیریت مشارکتی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی نگرش کارکنان نسبت…

  • اعطای تسهیلات به مشتریان با داده کاوی صورتهای مالی

    اعطای تسهیلات به مشتریان با داده کاوی صورتهای مالی داده کاوی صورتهای مالی اعتبارسنجی مشتریان بانک رتبه بندی مشتریان بانک رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ملی مدل‌سازی اعتبارسنجی مشتریان به روش‌ شبکه عصبی مدل‌سازی اعتبارسنجی…

  • پرسشنامه تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران

    پرسشنامه تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی سیستم مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه نقش…

  • مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی

    مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی مزیت رقابتی تدوین استراتژی تدوین استراتژی swot تدوین استراتژی به روش swot تدوین الگوی استراتژیک تدوین استراتژی با swot منظور از تدوین استراتژی چیست تدوین استراتژی در سازمان تدوین استراتژی رقابتی رویکردهای…

  • پاورپوینت مفاهیم فازی چراغ راهنمایی

    پاورپوینت مفاهیم فازی چراغ راهنمایی پاورپوینت مفاهیم فازی چراغ راهنمایی مفاهیم فازی چراغ راهنمایی بررسی مفاهیم فازی چراغ راهنمایی تحقیق مفاهیم فازی چراغ راهنمایی مقاله مفاهیم فازی چراغ راهنمایی کنترل فازی مفاهیم فاز و Link روش های رایج کنترل چراغ…

  • پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان به نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان به نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه ارتقاء شغلی دانلود پرسشنامه ارتقای شغلی پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان روایی و پایایی پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان شیوه نمره گذاری پرسشنامه…

  • پروپوزال بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه

    پروپوزال بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده یادگیری سازمانی مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مذهبی 41 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مذهبی 41 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری نگرش مذهبی ادبیات نظری نگرش مذهبی چارچوب نظری نگرش مذهبی فصل دوم پایان نامه نگرش مذهبی دانلود مبانی نظری نگرش مذهبی پیشینه نگرش مذهبی پیشینه تحقیق…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط پرسشنامه عملکرد مدیران پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط…

  • تاریخچه پرچم ایران

    تاریخچه پرچم ایران دانلود مقالات تاریخ تاریخچه پرچم ایران دانلود مقالات رشته تاریخ خرید مقالات تاریخ سیستم همکاری در فروش فایل مفهوم پرچم ایران معنای رنگ‌های پرچم فروش مقالات رشته تاریخ رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته تاریخ تاریخچه…

  • ویژگیهای بارز صنعت توریسم و برنامه ریزی برای توسعه پایدار آن

    ویژگیهای بارز صنعت توریسم و برنامه ریزی برای توسعه پایدار آن مبانی گردشگری اصول گردشگری نظریه های گردشگری اهداف صنعت گردشگری بررسی ماهیت صنعت گردشگری دانلود پایان نامه اصول و مبانی گردشگری دانلود پایان نامه نظریه های گردشگری توسعه پایدار…

  • بررسی روشهای قضاوت و داوری در حل اختلافات

    بررسی روشهای قضاوت و داوری در حل اختلافات جایگاه قضاوت در قرآن روش های حل و فصل دعاوی روش های حل و فصل اختلافات در ایران حل و فصل مسالمت آمیز و حقوقی دعاوی روش های حل و فصل اختلافات…

  • مبانی نظری بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن

    مبانی نظری بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک…

  • بررسی شرایط و آثار انتقال مال موقوفه

    بررسی شرایط و آثار انتقال مال موقوفه مبانی وقف شرایط انتقال مال موقوفه آثار انتقال مال موقوفه تاریخچه وقف در ایران ماهیت حقوقی و اركان وقف شرایط بیع وقف آثار بیع وقف شرایط بیع مال موقوفه دانلود پایان نامه وقف…

  • بررسی ارتباط رضایت مندی ازدواج مادر و عزت نفس دختر

    بررسی ارتباط رضایت مندی ازدواج مادر و عزت نفس دختر عزت نفس رضایت زناشویی رضایت زناشویی مادران رابطه رضایت زناشویی مادران و عزت نفس دختران بررسی ارتباط رضایت مندی ازدواج مادر و عزت نفس دختر رابطه رضایت زناشویی والدین و…

  • طراحی پایدارساز مقاوم مرتبه ثابت سیستم قدرت با استفاده از نامساوی‌های ماتریس خطی

    طراحی پایدارساز مقاوم مرتبه ثابت سیستم قدرت با استفاده از نامساوی‌های ماتریس خطی سیستم های قدرت نابرابری ماتریس خطی پایداری سیستم قدرت نوسانگر با بسامد وردش‌پذیر طراحی پایدار كننده های مقاوم طراحی سیستم قدرت به کمک رایانه طراحی پایدارساز مقاوم…

  • خرید دین در معاملات بانکی

    خرید دین در معاملات بانکی خرید دین در فقه پایان نامه خرید دین خرید دین در حقوق بانکی ایران بررسی خرید دین در فقه امامیه خرید دین در بانکداری اسلامی خرید دین در نظام بانکی خرید دین در معاملات بانکی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 38 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 38 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری در روانشناسی 59 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری در روانشناسی 59 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سازگاری پیشینه تحقیق سازگاری فصل دوم پایان نامه سازگاری مبانی نظری سازگاری در روانشناسی پیشینه تحقیق سازگاری در روانشناسی پیشینه داخلی سازگاری در روانشناسی پیشینه…