مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

کلمات کلیدی :

اعتبار برند
پرستیژ برند
تصویر برند
قصد خرید مجدد
قصد خرید مجدد مشتریان
مبانی نظری قصد خرید مجدد
تاثیر پرستیژ برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر اعتبار برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مجدد

رفتن به سایت اصلی

از آنجایی که ارزش و اعتبار برند یک شرکت چندین برابر ارزش دارایی های مشهود و قابل رویت آن شرکت خوهد بود و از نظر مصرف کننده برندی موفق خواهد بود که از پرستیژ، اعتبار و تصویر مناسبی و  کاملی در ذهن مشتری برخوردار باشد که در این صورت مشتری نسبت به آن برند احساس تعلق و مالکیت خواهد داشت و برند مورد نظر را از خود خواهد دانست.

 

 

 

با توجه به مطالب بیان شده نتیجه ای که از این مطالعه می توان گرفت این است که شرکت های سازنده تلفن همراه می توانند با تولید تلفن های همراهی که از کیفیت خوبی نسبت به برندهای رقیب برخوردار باشد اعتبار، پرستیژ و تصوریر برند خود را افزایش داده و هم ریسک محصولات خود را کاهش داده که این امر باعث صرفه جویی در هزینه اطلاعات مشتری برای کسب اطلاعات  مربوط به یک برند خواهد شد؛ در نتیجه منجر به گرایش مصرف کننده نسبت به خرید مجدد محصولات آن برند خواهد شد که سود زیادی را برای  شرکت در بلند مدت در پی خواهد داشت. این پژوهش به این نتیجه رسید که نسل جوان روز به روز گرایش به سمت محصولاتی می آورند که از پرستیژ و کیفیت مناسبی برخوردار باشد چرا که هدف این گروه از مصرف کنندگان از خرید یک محصول با پرستیژ بالا این است که جایگاه اجتماعی خود را در میان افراد جامعه بالا برده و درنظر دیگران از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار باشند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم) ادبیات تحقیق
2-1) مقدمه    16
2-2) مبانی نظری تحقیق    18
2-2-1) برند    18
2-2-2) خصوصیات برند    20
2-2-3) مفهوم پرستیژ برند    21
2-2-4) مفهوم اعتبار برند    26
2-2-5) مفهوم تصویر برند    28
2-2-6) مفهوم کیفیت درک شده    31
2-2-7) مفهوم ریسک درک شده    33
2-2-8 ) مفهوم صرفه جویی در هزینه اطلاعات    37
2-2-9) مفهوم درگیری محصول    38
2-2-9-1) درگیری ذهنی مصرف کننده    39
2-2-10) مفهوم دانش محصول    41
2-2-10-1) خصوصیات دریافت شده محصول    42
2-2-10-2) وي‍‍‍‍‍ژگي محصولات    42
2-2-11) مفهوم قصد خرید مجدد    46
2-2-11-1) تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید    48
2-2-11-2) تاثيرطبقه اجتماعي بر تصميم خريد    53
2-2-11-3) فرایند خرید    54
2-2-11-4) پيش بين رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو    56
2-2-11-5) درك فرايند خريد    60
2-2-11-6) مدل های مرتبط با قصد خرید    62
2-2-11-6-1) مدل استفان زیلک    62
2-2-11-6-2) مدل لوی و گندل    66
2-3) پیشینه پژوهش    68
2-3-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور    68
2-3-2) مطالعات انجام شده در خارج کشور    85
2-4) توسعه فرضیات    100
2-5) خلاصه و جمع بندی    111

منابع    

 

فهرست جداول
جدول(2-1) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در داخل کشور    49
جدول (2-2) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در خارج کشور    55
 

 

فهرست شکل ها
شكل (2-1) مراحل فرآيند خريد كالا توسط  مشتري    36
شكل (2-2) سلسله مراتب اثرات در فرايند خريد    40
شکل (2-3) مدل استفان زیلک    41
شکل (2-4) مدل لوی و گندل    44
شکل (2- 5) مدل عملیاتی تحقیق    66
 

  • تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای

    تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای محصولات رسانه‌ای کمپانی‌های رسانه‌ای بازار تعیین کننده استراتژیک دانلود مقالات رشته مدیریت رسانه دانلود مقالات مدیریت رسانه خرید مقالات مدیریت رسانه سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین به منظورکسب مزیت رقابتی

    پاورپوینت نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین به منظورکسب مزیت رقابتی کلمات کلیدی : پاورپوینت نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین به منظورکسب مزیت رقابتی نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین به منظورکسب مزیت رقابتی کاربرد تجارت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم مبانی نظری نرخ ارز و تورم ادبیات و مبانی نظری نرخ ارز و تورم پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم دانلود پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم دانلود مبانی نظری نرخ…

  • پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی

    پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پایان نامه شناسایی مشتریان با داده کاوی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی پیشینه داخلی سرمایه اجتماعی پیشینه خارجی سرمایه اجتماعی پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه بررسی و تعیین تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی

    پرسشنامه بررسی و تعیین تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی پرسشنامه فروش ماهیان زینتی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی و…

  • تاثیر فناوری اطلاعات و بررسی سیستمهای اطلاعاتی در سازمان

    تاثیر فناوری اطلاعات و بررسی سیستمهای اطلاعاتی در سازمان فناوری اطلاعات ساختار سازمانی تاثیرات IT در سازمان تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان بررسی سیستمهای اطلاعاتی در سازمان دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان تاثیر فناوری اطلاعات و بررسی…

  • بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

    بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری رضایت مشتری ارزش ویژه برند وفاداری به برند رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان رابطه ارزش ویژه برند و…

  • قراردادها و شرایط عمومی انتقال حقوقی سهام

    قراردادها و شرایط عمومی انتقال حقوقی سهام انتقال حقوقی سهام شكل حقوقی انتقال سهام شرایط عمومی انتقال سهام انتقال سهام در شرکتهای تعاونی ماهیت حقوقی انتقال سهام رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته حقوق قراردادها و شرایط عمومی انتقال…

  • بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها

    بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها دیدگاه ها درباره نقش رسانه کارکردهای رسانه ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه تکنولوژی و مدیریت رسانه انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی کیفیت برنامه های رسانه…

  • پاورپوینت تجارت الکترونیکی

    پاورپوینت تجارت الکترونیکی پاورپوینت تجارت الکترونیکی تعریف تجارت الکترونیکی انواع تجارت الکترونیکی مبادله الکترونیکی داده ها مبادله الکترونیکی داده های مالی گردش اطلاعات در تجارت الکترونیکی مبادله الکترونیکی داده هاوانتقال الکترونیکی وجوه غیریکپارچه مبادله الکترونیکی داده های مالی مبادله الکترونیکی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض زناشویی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض زناشویی مبانی نظری شیوه های حل تعارض زناشویی پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض زناشویی پیشینه پژوهش…

  • بررسی رشوه در حقوق و قانون مجازات اسلامی

    بررسی رشوه در حقوق و قانون مجازات اسلامی رشوه در حقوق ایران پایان نامه رشوه پایان نامه درباره رشوه پایان نامه در مورد رشوه عناصر تحقق رشوه در حقوق رشوه در قانون مجازات اسلامی جرم رشوه در قانون مجازات اسلامی…

  • پرسشنامه ارزیابی رابطه بین تعهد عاطفی و رفتار شهروندی سازمانی

    پرسشنامه ارزیابی رابطه بین تعهد عاطفی و رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه تعهد عاطفی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه استاندارد رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه رفتار سازمانی دانلود پرسشنامه تعهد عاطفی پرسشنامه استاندارد تعهد عاطفی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت…

  • اجرای پی و شناژ + مستندات پی و شناژ بصورت کامل

    اجرای پی و شناژ + مستندات پی و شناژ بصورت کامل اصولا پی کنی اجرای پی و شناژ مستندات پی و شناژ دانلود پروژه اجرای پی دانلود پروژه اجرای شناژ دانلود پروژه اجرای پی و شناژ دانلود پروژه عمران دانلود…

  • بررسی روش جت گروتینگ و چگونگی نقش آن در بهسازی خاک

    بررسی روش جت گروتینگ و چگونگی نقش آن در بهسازی خاک تزریق با فشار بالا جت گروتینگ جت گروتینگ چیست اجرای جت گروتینگ انواع تزریق در خاک بررسی روش جت گروتینگ نقش جت گروتینگ در بهسازی خاک رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار

    پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار تاریخچه آب انبار انواع آب‌انبارها از نظر نوع عملكرد و اركان آب انبار در نواحي گرم و خشك آب انبار در نواحي كوهستاني آب انبار در شهر هاي…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان دانلود مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان ادبیات نظری شاخص های عملکردی بیمارستان فصل دوم پایان نامه شاخص های…

  • پاورپوینت هدف از داشتن سالن آرایش و پیرایش

    پاورپوینت هدف از داشتن سالن آرایش و پیرایش پاورپوینت، هدف ، سالن، آرایش و پیرایش رفتن به سایت اصلی اهداف ارائه بهترین خدمات آرایشی و زیبایی روز دنیا علاقه به شغل آرایشگری و ارائه خدمات بهداشتی آرایشی تلاش جهت کیفیت…

  • روغن در ترانسفورماتورها و بررسی ویژگیهای و نحوه تصفیه آن

    روغن در ترانسفورماتورها و بررسی ویژگیهای و نحوه تصفیه آن تصفیه رو غن روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن روغن در ترانسفورماتورها بررسی ویژگیهای روغن ترانسفورماتور نحوه تصفیه روغن ترانسفورماتور روغن در ترانسفورماتورها و بررسی ویژگیهای و نحوه تصفیه آن رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی 42 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش معنوی ادبیات نظری هوش معنوی چارچوب نظری هوش معنوی فصل دوم پایان نامه هوش معنوی دانلود مبانی نظری هوش معنوی پیشینه هوش معنوی پیشینه تحقیق…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی شیوه های حل تعارض زناشویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی شیوه های حل تعارض زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض زناشویی مبانی نظری شیوه های حل تعارض زناشویی پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض زناشویی پیشینه پژوهش شیوه های…

  • طراحی الگوی ارزیابی عملکرد بانک قوامین

    طراحی الگوی ارزیابی عملکرد بانک قوامین ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک قوامین شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) مقاله ارزیابی عملکرد بانک…

  • سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها

    سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها سیستم پاداش در سازمانها سیستم پاداش دهی در سازمان سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها سیستم پاداش در مدیریت منابع انسانی انواع پاداش در مدیریت منابع انسانی تاثیر پاداش بر عملکرد کارکنان…