مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار mCRM

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار mCRM بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از طريق رسانه سيار(mCRM)

 

هدف درک ما از ارتباطات مديريت روابط مشتري از طريق موبايل مي باشد. بنابراين پرسش اصلي تحقيق اين است: “چگونه سازمان ها از طريق رسانه موبايل در مديريت ارتباط با مشتري، ارتباط برقرار مي کنند؟” اين موضوع با پاسخ دادن به 4 سوال تحقيق اختصاصي تر در مورد جنبه هاي مختلف اين پديده بررسي شده است]18[:

 1) چگونه mCRM مفهوم سازي مي شود؟
 2) چالش ها و مسائل زيربنايي ارتباطات mCRM کدامند؟
 3) مراحل ايجاد يک منبع اطلاعاتي مشتريان mCRM کدامند؟
 4) چه نوع نقشي رسانه موبايل در ارتباطات CRM چند کاناله ايفا مي کند؟

 

 

 

مفهوم سازي mCRM:

اين تحقيق سعي در ارائه يک تعريف شامل ماهيت واقعي mCRM دارد. بر اين اساس، مفهوم سازي زير در مورد مديريت روابط مشتري از طريق موبايل پيشنهاد مي شود: “اين مديريت شامل ارتباطي است که چه يک طرفه و چه متقابل، در ارتباط با فروش، بازاريابي و فعاليت هاي خدمات مشتري از طريق رسانه موبايل به منظور ايجاد و حفظ رابطه مشتري بين يک شرکت و مشتريانش صورت مي گيرد]18[.” لازم به ذکراست که محققان اين تعريف را از فناوري هاي زيربنايي رسانه موبايل به دليل جلوگيري از خطر تغييرات فناوري جدا نموده اند. براين اساس، اين تعريف بر روي نقش حياتي ارتباطات درون همکاري متقابل از طريق رسانه موبايل در CRM تاکيد مي ورزد]40[.بر اين اساس، اينطور فرض مي شود که مفهوم mCRM شامل خصوصيات زير مي باشد: ارتباط مي تواند از طريق سازمان و يا مشتري آغاز شود(مانند پيغام کوتاه متني و يا خدمات پيغام چندرسانه اي). در فرآيند آخر، حداقل يکي از طرف هاي درگير در ارتباط بايد انسان باشد و به صورت طبيعي از طريق رسانه موبايل ارتباط برقرار کند]18[.

 

 

همچنين، بايستي براي مفهوم سازي mCRM خصوصيات برجسته ارتباط از طريق رسانه موبايل در CRM نيز بيان شود. با وجوديکه تعداد زيادي پژوهش قبلي که خصوصيات رسانه موبايل را بررسي کرده اند وجود دارد]41[، آن ها بيشتر متمايل هستند تا فقط چند تا از ويژگي هاي مخصوص را تحليل نمايند. در اين تحقيق تعداد بيشتري از اين خصوصيات که براي ارتباط از طريق رسانه موبايل درون مديريت روابط مشتري ضروري است، بيان مي شود. اين خصوصيات عبارتند از: انعطاف-پذيري ارتباط]41[، نياز به مجوز]42[، مقرون به صرفه]43[، قابليت رديابي]44[، شخصي سازي]34[، آشنا بودن]43[، راحتي]43[، همکاري متقابل]44[ و ارتباط موثر]41[. بر اساس اين خصوصيات، رسانه موبايل به عنوان نمونه اي استثنايي براي بعضي از انواع خاص ارتباطي شناخته مي شود. اين خصوصيات از اهميت زيادي براي يک سازمان برخوردار هستند هنگامي که آن سازمان از رسانه موبايل به عنوان وسيله اي براي ارتباط با مشتريان استفاده کند. در نتيجه، ضروري است که سازمان ها وجود اين خصوصيات را اعلام کنند و سعي در استفاده از آن ها نمايند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار (mCRM)

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-1- چارچوب گارتنر(Gartner)    4
2-2- مديريت ارتباط با مشتري از طريق رسانه سيار(mCRM)    8
2-2-1- مديريت ارتباط با مشتري(CRM)    8
2-2-1-1- توسعه مفهومي CRM    9
2-2-1-2- عناصر اصلي CRM    11
2-2-1-3- CRM به عنوان يک فرآيند    13
2-2-1-4- محيط چندکانالي    14
2-2-2- ارتباطات mCRM    16
2-2-3- نتيجه بحث    27
2-3- تجارت سيار (Mobile Commerce)    27
2-3-1- تعريف تجارت سيار    28
2-3-2- حجم مبادلات تجارت سيار    29
2-3-3- مزاياي تجارت سيار    30
2-3-4- چالشهاي تجارت سيار    32
2-4-  بانکداري سيار يا موبايل(Mobile Banking)    34
2-4-1- تعريف بانکداري سيار    34
2-4-2- پرداخت از طريق موبايل(M-Payment)    36
2-4-3- مزاياي بانکداري سيار    38
2-4-4- آمارها    41
2-4-5- فناوريهاي بانکداري سيار    43
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار (mCRM)

 

منابع
 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی 67 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی 67 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارآفرینی مبانی نظری در مورد کارآفرینی پیشینه کارآفرینی در ایران پیشینه تحقیق کارآفرینی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی پیشینه داخلی کارآفرینی پیشینه خارجی کارآفرینی تاریخچه پیدایش کارآفرینی…

  • ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

    ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی مضامین فمینیستی پایان نامه فمینیسم محتوای فیمنیستی در سینما مصادیق فمینیسم در فیلمهای ایرانی موارد فمینیسم در زنان بازیگر گرایشهای فمینیستی در زنان بازیگر ایرانی نمادهای فمینیستی در فیلم های…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

    مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران مبانی نظری رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های ارزیابی عملکرد مالی 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های ارزیابی عملکرد مالی 51 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری شاخص های ارزیابی عملکرد مالی چارچوب نظری شاخص های ارزیابی عملکرد مالی پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری…

  • جزوه سنسور و ابزار دقیق

    جزوه سنسور و ابزار دقیق کلمات کلیدی : جزوه سنسور و ابزار دقیق رفتن به سایت اصلی جزوه سنسور و ابزار دقیق به تعداد 143 صفحه pdf (بصورت زوجی 285 صفحه است) مناسب اساتید و دانشجویان مهندسی و همچنین جمع…

  • سطوح مختلف معنویت در محیط کار و بررسی آن در دین

    سطوح مختلف معنویت در محیط کار و بررسی آن در دین کلمات کلیدی : معنویت در محیط کار ابعاد معنویت در محیط کار پایان نامه معنویت در محیط کار مولفه های معنویت در محیط کار پیش فرض های معنویت در…

  • پرسشنامه بررسی تشخیص و شناخت برند در فروشگاه زنجیره ای

    پرسشنامه بررسی تشخیص و شناخت برند در فروشگاه زنجیره ای پرسشنامه برند پرسشنامه تشخیص برند پرسشنامه شناخت برند دانلود پرسشنامه تشخیص و شناخت برند رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تشخیص و شناخت برند در فروشگاه زنجیره ای…

  • مدیریت و بازیافت زباله های شهری

    مدیریت و بازیافت زباله های شهری انواع زباله ها زباله های شهری بازیافت زباله های شهری مدیریت زباله های شهری مدیریت و بازیافت زباله های شهری دانلود مقالات محیط زیست دانلود مقالات رشته محیط زیست رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • فطرت

    فطرت واژه‌شناسى و مفهوم فطرت ویژگى‌هاى فطریات اقسام فطریات نظر روان‌شناسان درباره فطرت دلالت فطرت بر وجود خداوند برهان فطرت از دیدگاه متفكران مسیحى سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پایان…

  • ارزیابی قراردادهای جدید نفتی

    ارزیابی قراردادهای جدید نفتی قراردادهای نفتی قراردادهای جدید نفتی ایران نقد و بررسی قراردادهای جدید نفتی دانلود مقاله رشته نفت ارزیابی قراردادهای جدید نفتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته نفت ارزیابی قراردادهای جدید نفتی       مقدمه…

  • مدلسازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ

    مدلسازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ الگوریتم ژنتیک ترکیبی مسئله فروشنده دوره گرد زمانبندی جریان کار کارگاهی زمانهای تنظیم وابسته به توالی مدلسازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ مدلسازی و حل مساله جریان کار کارگاهی مدلسازی و حل…

  • پرسشنامه علل و عوامل بروز مفاسد اداری و نقش قانون در جهت پیشگیری از آن

    پرسشنامه علل و عوامل بروز مفاسد اداری و نقش قانون در جهت پیشگیری از آن پرسشنامه فساد اداری پرسشنامه فساد اداری مالی پرسشنامه استاندارد فساد اداری پرسشنامه سنجش فساد اداری پرسشنامه در مورد فساد اداری پرسشنامه عوامل موثر بر فساد…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری

    پاورپوینت کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری پاورپوینت کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری قابل استفاده برای سطح ارشد و دکتری به تعداد 139 اسلاید قابل ویرایش مجموعه مدیریت مناسب اساتید و ارائه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های رضایتمندی زناشویی 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های رضایتمندی زناشویی 47 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه داخلی و خارجی رضایت زناشویی پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی مبانی نظری…

  • انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر مبنای موقعیت

    انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر مبنای موقعیت انتخاب رله سیستمهای مخابرات مشارکتی محوشدگی در شبکه های بی سیم روشهای مشارکت در شبکه های مخابرات مشارکتی انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک اعتباری 116 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک اعتباری 116 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ریسک اعتباری مبانی نظری ریسک اعتباری پیشینه تحقیق ریسک اعتباری پیشینه داخلی ریسک اعتباری پیشینه خارجی ریسک اعتباری پیشینه پژوهش ریسک اعتباری پیشینه نظری…

  • بررسی عوامل و مولفه های تعصب ورزی

    بررسی عوامل و مولفه های تعصب ورزی کلمات کلیدی : ریشه های تعصب عوامل تعصب ورزی نظریه های تعصب انواع و اقسام آن تعصب مولفه های تعصب ورزی رابطه تعصب با خلاقیت رابطه تعصب با عزت نفس پایان نامه تعصب…

  • بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه

    بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها حاکمیت…

  • تاثیر دیوار برشی فولادی در مقاوم سازی ساختمانهای فلزی

    تاثیر دیوار برشی فولادی در مقاوم سازی ساختمانهای فلزی دانلود مقاله مقاوم سازی با دیوار برشی فولادی دیوار برشی فولادی تحلیل استاتیكی غیر خطی دانلود مقاله مقاوم سازی ساختمانهای فلزی دانلود مقالات عمرانی دانلود مقاله تاثیر دیوار برشی فولادی در…

  • گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش

    گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش تعریف جوشکاری بازرسی جوش فرآیند جوشکاری الکترود دست (SMAW) دانلود گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش دانلود گزارش کارآموزی رشته جوشکاری دانلود کارآموزی رشته جوشکاری انجام…

  • کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم

    کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم رفتن به سایت اصلی کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم کتاب به تعداد 315 صفحه pdf   کتاب تحقیق در عملیات نوشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خطاهای شناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خطاهای شناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خطاهای شناختی مبانی نظری خطاهای شناختی پیشینه تحقیق خطاهای شناختی پیشینه داخلی خطاهای شناختی پیشینه خارجی خطاهای شناختی پیشینه پژوهش خطاهای شناختی پیشینه نظری خطاهای شناختی…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 13 پاورپوینت حسابداري مخارج تأمين مالي پاورپوینت…

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق

    پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق مطالبات معوق بانکها انحراف تسهیلات بانکی پروپوزال مطالبات معوق پروپوزال انحراف تسهیلات بانکی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی تاثیر انحراف تسهیلات…