مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه 58 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه 58 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری مدیریت رسانه
ادبیات نظری مدیریت رسانه
چارچوب نظری مدیریت رسانه
فصل دوم پایان نامه مدیریت رسانه
دانلود مبانی نظری مدیریت رسانه
پیشینه مدیریت رسانه
پیشینه تحقیق مدیریت رسانه
پیشینه داخلی مدیریت رسانه
پیشینه خارجی مدیریت رسانه
پیشینه پژوهش مدیریت رسانه
پیشینه تحقیق درباره مدیریت رسانه

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. مدیریت رسانه از جمله علوم و دانش های نو در جهان معاصر است. به طور معمول، انتخاب روش شناسی مدیریت عملی در سازمان ها، بر اساس شناخت یا تجربه مدیران پروژه یا مدیران ارشد صورت می گیرد.

 

در تحلیل مدیریت رسانه بر اساس نگرش سیستمی، سازمان رسانه ای به مثابه یک سیستم اجتماعی در نظر گرفته می شوند که که محصور در محیط اند. اهمیت بررسی مدیریت سیستمی رسانه بویژه از آنجا بیشتر می شود که امروزه، مجموعه عوامل محیطی زیادی بر رسانه تاثیر می گذارند و رسانه نیز تاثیرگذاری بر محیط را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی خود در نظر می گیرد (خوانچه سپهر، ناصری و معروفی، 1390: 2) .

 اصول مدیریت در رسانه های پخش خدمات عمومی بر اساس دو اصل مسئولیت اجتماعی  (واگنر ، 1999) و استقلال  (پریس  و رابوی ، 2001) شکل می گیرد: نظریه مسئولیت اجتماعی با مفهوم و ایده منفعت عمومی مطابقت دارد یعنی روحیه خدمت رسانی همگانی بر اساس ارائه بی غرضانه و بی طرفانه اطلاعات و دانسته ها به گسترده ترین طیف مردم. 

 

 

اصل استقلال به این معناست که مدیریت رسانه، مستقل از فشارهای تجاری و نفوذ سیاسی عمل کند و از همه منافع طبقاتی یا گروه های ذینفع جدا و به دور باشد. این به معنای آن است که پخش عمومی بر اساس علایق جامعه به عنوان یک کل عمل می کند. بنابراین مقامات دولتی نمی توانند در جزئیات محتوا یا نوع برنامه دخالت کنند و اعضای ناظر مستقل نقش اصلی را در تحقیق این امر بر عهده دارند.

 

 

 

فهرست مطالب
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63
2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73
2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

منابع و مأخذ 
 
 

  • کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین

    کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین کلمات کلیدی : کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین رفتن به سایت اصلی کاربرد منطق فازی در یادگیری ماشین بی‌گمان رایانه در چند دهه کنونی از عوامل اصلی و کلیدی پیشرفت شناخته شده است.…

  • پاورپوینت گزارشگری آثار ناشی از تغییر در قیمت

    پاورپوینت گزارشگری آثار ناشی از تغییر در قیمت دانلود رایگان پاورپوینت گزارشگری آثار ناشی از تغییر در قیمت پاورپوینت گزارشگری آثار ناشی از تغییر در قیمت الگوی چامبرز حسابداري تورمي شاخص قیمت موانع حسابداری تورمی در ایران معایب استفاده از…

  • امکان سنجی پیاده سازی و اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی

    امکان سنجی پیاده سازی و اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی اجرای ERP برنامه ریزی منابع سازمان اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی امکان سنجی پیاده سازی سیستم های ERP در سازمانهای دولتی امکان سنجی پیاده سازی و…

  • بررسی رویکردهای انگیزشی و نظریه های یادگیری در آموزش ریاضی

    بررسی رویکردهای انگیزشی و نظریه های یادگیری در آموزش ریاضی کلمات کلیدی : نظریه های یادگیری تأثیر انگیزش در یادگیری رویکردهای مختلف انگیزشی فنون ایجاد انگیزش در یادگیرندگان رویکردهای انگیزشی در آموزش ریاضی نظریه های یادگیری در آموزش ریاضی رفتن به…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت درآمد عملياتي دانلود رایگان پاورپوینت درآمد عملياتي استاندارد حسابداري شماره…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 3 مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری CRM پیشینه تحقیق CRM مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری مدیریت ارتباط…

  • پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن

    پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن کلمات کلیدی : پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي تعريف سرمايه‌ي اجتماعي و اجزاي آن تاريخچه‌ي مفهوم…

  • بررسی سیستم ترمزهای بادی

    بررسی سیستم ترمزهای بادی دانلود پایان نامه سیستم ترمز دانلود پایان نامه سیستم ترمز بادی دانلود پایان نامه سیستم ترمز پنوماتیکی بررسی سیستم ترمزهای بادی اصول سیستم ترمز پنوماتیکی دانلود پایان نامه مکانیک ماشین دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک ماشین…

  • ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران

    ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران معایب ارزیابی 360 درجه شاخص های ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران مشکلات بکارگیری ارزیابی 360 درجه مراحل فرآیند بازخورد 360 درجه روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه پایان نامه ارزیابی عملکرد…

  • بررسی ایرادهای رنگ،بروز اشکالات احتمالی و رفع آنان در صنایع رنگ و رنگ آمیزی

    بررسی ایرادهای رنگ،بروز اشکالات احتمالی و رفع آنان در صنایع رنگ و رنگ آمیزی ایرادهای رنگ اشکالات در صنایع رنگ رفع مشکلات رنگ آمیزی صنایع رنگ دانلود مقاله رنگ آمیزی بررسی ایرادهای رنگ،بروز اشکالات احتمالی و رفع آنان در صنایع…

  • مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی

    مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی ارزیابی عملکرد فرایند کسب و کار کارت امتیازدهی متوازن دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریتی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فروش تحقیق مدیریت مدل های نوین ارزیابی…

  • پرسشنامه مقیاس زمینه یابی و خودگزارشی تشخیص و ویژگی های شغلی اولدهام و هاكمن

    پرسشنامه مقیاس زمینه یابی و خودگزارشی تشخیص و ویژگی های شغلی اولدهام و هاكمن کلمات کلیدی : پرسشنامه ویژگیهای شغلی هاکمن و اولدهام پرسشنامه ویژگیهای شغلی هاکمن پرسشنامه ویژگی های شغل پرسشنامه مدل ویژگیهای شغلی پرسشنامه استاندارد ویژگی های شغلی…

  • ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد

    ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد مولفه ها و شاخص های توسعه پایدار شاخص های عملکرد توسعه پایدار ارزیابی شاخص های عملکرد عوامل مؤثردر توفيق مديريت عملكرد روش هاي ارزيابي عملکرد کارکنان مولفه هاي ارزيابي عملکرد پایان…

  • بررسی اصول و عناصر بازاریابی داخلی سازمان

    بررسی اصول و عناصر بازاریابی داخلی سازمان کلمات کلیدی : ابعاد بازاریابی داخلی اهمیت بازاریابی داخلی اهداف بازاریابی داخلی اصول بازاریابی داخلی عناصر بازاریابی داخلی عوامل بازاریابی داخلی تعریف مفهومی بازاریابی داخلی تعریف عملیاتی بازاریابی داخلی تحقیق کامل در مورد…

  • لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش

    لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش سیستم هزینه یابی هزینه یابی بر مبنای فعالیت اثر بخشی سیستمهای هزینه یابی لزوم سیستم هزینه یابی در بخش آموزش لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سازمانی مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سازمانی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی سازمانی…

  • پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی توفیق در پیاده سازی EIS

    پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی توفیق در پیاده سازی EIS تحلیل فریدمن تحلیل عاملی اکتشافی سیستم اطلاعات اجرایی شركت صنایع تجهیزاتی نفت مدیریت اثر بخش سیستم‌های اطلاعاتی اجرایی سیستم EIS پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی توفیق…

  • سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته شبکه

    سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته شبکه کلمات کلیدی : سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته سخت افزار سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته مدیریت سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و…

  • بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی

    بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی جهانی شدن تحول درآموزش و پرورش چالشهای جهانی شدن در آموزش و پرورش دانلود پایان نامه رشته تکنولوژی اطلاعات جهانی شدن و تحول درآموزش و پرورش…

  • ارائه الگوی معین و مناسب و استاندارد برای هزینه های تعمیر و نگهداری ماشینهای کشاورزی

    ارائه الگوی معین و مناسب و استاندارد برای هزینه های تعمیر و نگهداری ماشینهای کشاورزی ماشینهای کشاورزی تعمیر ماشینهای کشاورزی نگهداری ماشینهای کشاورزی هزینه های تعمیر و نگهداری ماشینهای کشاورزی ارائه الگوی معین و مناسب و استاندارد برای هزینه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی 48 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی چارچوب نظری هیجان خواهی فصل دوم پایان نامه هیجان خواهی دانلود مبانی نظری هیجان خواهی پیشینه هیجان خواهی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید

    پرسشنامه بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید پرسشنامه قیمت شناسی مصرف کنندگان پرسشنامه ابعاد مختلف قیمت شناسی پرسشنامه ابعاد مختلف قیمت شناسی مصرف کنندگان پرسشنامه میزان لذت بخشی خرید رفتن به…

  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی

    سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی سیستم تزریقی موتورهای جرقه ای سیستمهای سوخت رسانی سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی نحوه توزیع سوخت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود…

  • بررسی تئوری پدیده تراوش با توجه به آمار سدسازی و مطالعات اخیر در زمینه تراوش

    بررسی تئوری پدیده تراوش با توجه به آمار سدسازی و مطالعات اخیر در زمینه تراوش علل خرابی سدهای خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی بررسی فشار پیزومتریک در بدنه سد پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی بررسی…