مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏

قابلیت های ‏CRM‏
رسانه های اجتماعی
عملکرد رابطه مشتری
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروشگاه ساز فایل
مقاله ترجمه شده
دانلود مقاله ترجمه شده
مقالات ترجمه شده
انجام ترجمه مقاله
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت

رفتن به سایت اصلی

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏ ‏

 

 

عنوان انگلیسی : 

Social media technology usage and customer relationship performance: A capabilities-based examination of social CRM

 

 

دانلود مقاله اصلی

 

 

چکیده :

این مطالعه با بررسی چگونگی استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری ‏محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت در ارتباط مشتری‎(CRM)‎‏ است. ‏طراحی در بازار شامل سیستم های اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک است و مفهوم این مطالعه  نادازه ‏گیری قابلیت های ‏CRM‏ اجتماعی است. 

 

قسمت دوم این تحقیق چگونگی قابلیت های اجتماعی را ‏در هر دو سیستم مدیریت مشتری محور و فناوری های رسانه اجتماعی را بررسی می کند. این دو منبع ‏در برداشت از یک اثر تعاملی در شکل گیری قابلیت بنگاه موثر بوده و نشان داده شده است که عملکرد ‏ارتباط با مشتری مثبت می باشد.  این مطالعه تجزیه وتحلیل داده ها را از 308 سازمان با استفاده از روش ‏مدلسازی معادلات ساختاری انجام داده است.‏

 

 

 

کلیدواژه ها:

قابلیت های ‏CRM‏ 

رسانه های اجتماعی

عملکرد رابطه مشتری

 

مقدمه :

شبیه به بسیاری از مدریان بازاریابی اواخر سال 1910 تا اوایل سال 2000 به کارگیری گسترده ارتباط ‏با مشتریان‎(CRM)‎‏ مدیران امروزی نیز دست به یکپارچه سازی فناوری ها یعنی برنامه های ‏کاربردی رسانه های اجتماعی و استفاده از فرایند های موجود برای توسعه قابلیت ارتباط با مشتریان ‏براساس تکنولوژی ‏CRM‏ در رسانه های اجتماعی احتمالی دست زدند که یک مفهوم جدید را به وجود ‏آورد. که شامل یک اشتراک و شبکه متمرکز با رویکرد مدیریت روایبط مشتری منجر شد. 

 

این روش ‏به تازگی ظهور پیدا کرده و حفظ روابط مشتری را به دنبال دارد.(گرینبرگ 2010). محققان بازاریابی ‏CRM‏ اجتماعی را به عنوان یک ادغام از فعالیت های مشتری تعریف کردند. که از جمله ‏فرایندها،سیستم ها و ف5ناوری با برنامه های رسانه اجتماعی نوظهور برای شرکت مشتریان در گفتگو و ‏همکاری و تقویت روابط مشتری منجر شده است.(گرینبرگ1010و ترایتر2012). سازمانها در حال به ‏رسمیت شناختن پتانسیل ‏CRM‏ اجتماعی بوده و سرمایه گذاری های قابل توجهی در رابطه با ‏تکنولوژیCRM‏ در دوسال گذشته انجام داده اند. 

 

با توجه به تحقیقات سارند و همکارانش در سال 2011 ‏هزینه تکنولوژی ‏CRM‏ بیش از 40%در سال 2010افزایش بافته و انتظار می رود به بیش از یک ‏میلیارد دلار در سال 2013 برسد. با وجود برنامه های رسانه های اجتماعی اثربخشی تکنولوژی ‏CRM‏ تا ‏حد زیادی ناشناخته باقی مانده و تحت بررسی قرار داده نشده است. لذا چند پرسش بدون جواب باقی مانده ‏است. ‏

 

 

 

فهرست مطالب :

چکیده:‏ ‏2‏

کلیدواژه ها:‏ ‏2‏

‏1-مقدمه:‏ ‏2‏

‏2-پس زمینه نظری و مدل مفهومی:‏ ‏4‏

‏2-1قابلیت های ‏CRM‏ اجتماعی:‏ ‏5‏

‏2-3:استفاده از فناوری های رسانه ای اجتماعی:‏ ‏7‏

‏2-5 نتیجه عملکرد قابلیت های ‏CRM ‎‏ اجتماعی:‏ ‏10‏

H4‎‏ : قابلیت های ‏CRM‏ اجتماعی در ارتباط موثر با مشتری:‏ ‏11‏

‏3-2 اقدامات:‏ ‏11‏

‏3-3- استراتژی عقیلی:‏ ‏13‏

‏3-4- بررسی مدل ساختاری:‏ ‏13‏

‏3-5 اثارت مستقیم:‏ ‏13‏

‏3-5-2 اثر متقابل:‏ ‏14‏

‏4- نتیجه گیری و پیشنهادات:‏ ‏15‏

‏4-1 مفاهیم برای تمرین:‏ ‏17‏

محدودیتها و تحقیقات آینده:‏ ‏18‏

جدول 1:ابزار،انحراف استاندارد و ارتباط ساختاری ‏18‏

جدول 2 نتایج مدلسازی ‏19‏

 

  • بررسی چگونگی انجام اعمال آیینی و دینی در ادیان مختلف و بیان وجوه مشترک و افتراقی آنها

    بررسی چگونگی انجام اعمال آیینی و دینی در ادیان مختلف و بیان وجوه مشترک و افتراقی آنها مبانی اعتقادی ادیان چگونگی انجام اعمال آیینی و دینی وجوه مشترک و افتراقی مبانی اعتقادی ادیان انجام اعمال آیینی و دینی در ادیان…

  • پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش نیومن و کنراد

    پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش نیومن و کنراد کلمات کلیدی : پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد دانلود پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد بهترین پرسشنامه مدیریت دانش نمونه پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مولفه…

  • بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در صنایع آلومینیوم

    بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در صنایع آلومینیوم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت وضعیت هزینه یابی موجود در صنایع استقرار هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در صنایع پیاده سازی هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در صنایع امکان‌سنجی طراحی هزینه‌یابی…

  • مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها

    مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران روشهای پیشنهادی برای وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق بانکی از نگاه مشتریان مبانی نظری مطالبات…

  • بررسی عوامل و ویژگیهای موثر بر اثربخشی نظام ارزشیابی عملكرد كاركنان

    بررسی عوامل و ویژگیهای موثر بر اثربخشی نظام ارزشیابی عملكرد كاركنان دانلود مقالات رشته مدیریت بررسی عوامل و ویژگیهای موثر بر اثربخشی نظام ارزشیابی عملكرد كاركنان بهبود عملكرد ارزشیابی عملكرد مدیریت منابع انسانی دانلود مقاله سیستم اثربخش ارزشیابی عملكرد كاركنان…

  • پاورپوینت آشنایی با اصول سـازمان تجارت جهانی

    پاورپوینت آشنایی با اصول سـازمان تجارت جهانی کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با اصول سـازمان تجارت جهانی اصول سـازمان تجارت جهانی تحقیق اصول سـازمان تجارت جهانی مقاله اصول سـازمان تجارت جهانی اصل ملت های کامله الوداد اصل رفتار ملی اصل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارضات زناشویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارضات زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی مبانی نظری تعارضات زناشویی پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی پیشینه داخلی تعارضات زناشویی پیشینه خارجی تعارضات زناشویی پیشینه پژوهش تعارضات زناشویی پیشینه نظری تعارضات زناشویی…

  • فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیکی

    فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیکی کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی بازاریابی الکترونیکی پیشینه خارجی بازاریابی الکترونیکی پیشینه پژوهش بازاریابی الکترونیکی پیشینه نظری بازاریابی الکترونیکی ادبیات نظری بازاریابی الکترونیکی چارچوب نظری بازاریابی…

  • مبانی نظری شناسایی و بکارگیری عوامل مدیریتی مختلف موثر در بهره وری سازمان

    مبانی نظری شناسایی و بکارگیری عوامل مدیریتی مختلف موثر در بهره وری سازمان بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره وری…

  • پاورپوینت استقلال در حسابرسی (فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه)

    پاورپوینت استقلال در حسابرسی (فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه) پاورپوینت فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه پاورپوینت استقلال در حسابرسی پاورپوینت فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوانمفاهیم حسابرسی پاورپوینت فصل نهم…

  • بررسی فقهی و حقوقی غرر در عقد بیع

    بررسی فقهی و حقوقی غرر در عقد بیع مفهوم غرر مفهوم غرر در عقد بیع غرر در عقد بیع در فقه غرر در عقد بیع در حقوق ایران دانلود مقاله غرر در عقد بیع دانلود مقاله غرر در معامله بررسی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض کلمات کلیدی : مبانی نظری تعارض پیشینه تحقیق تعارض پیشینه داخلی تعارض پیشینه خارجی تعارض پیشینه پژوهش تعارض پیشینه نظری تعارض فصل دوم پایان نامه تعارض مبانی نظری تعارض در سازمان پیشینه تحقیق تعارض…

  • بررسی اثر پارامترهای فرآیند متالورژی پودر در تولید كامپوزیت زیرکن

    بررسی اثر پارامترهای فرآیند متالورژی پودر در تولید كامپوزیت زیرکن اثر متالورژی پودر در تولید كامپوزیت زیرکن تولید زیرکن به روش گرد فلزکاری ارزیابی علل متفاوت تولید زیرکن بر ویژگیهای کامپوزیت روشهای ساخت کامپوزیتها دانلود پایان نامه تولید زیرکن دانلود…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بانک شهر با رویکرد BSC

    ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بانک شهر با رویکرد BSC ارزیابی عملکرد در بانک شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) مقاله ارزیابی عملکرد بانک ها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش در دانشگاه 108 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش در دانشگاه 108 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش…

  • بررسی نقش و پیاده سازی توانمندسازی منابع انسانی در سازمان

    بررسی نقش و پیاده سازی توانمندسازی منابع انسانی در سازمان توانمندسازی منابع انسانی ابعاد توانمندسازی منابع انسانی مدلهای توانمندسازی منابع انسانی پایان نامه توانمندسازی منابع انسانی ‏عوامل موثر بر توانمندسازی منابع انسانی‎ ‏ نقش مدیران در افزایش توانمندی کارکنان‎ پیاده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت مبانی نظری معنویت پیشینه معنویت دانلود مبانی نظری معنویت پیشینه تحقیق معنویت ادبیات نظری معنویت فصل دوم پایان نامه معنویت مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت ادبیات و مبانی نظری معنویت رفتن به سایت…

  • تاثیر ساختار سازمان بر رضایت شغلی کارکنان

    تاثیر ساختار سازمان بر رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی مقاله مقاله در مورد رضایت شغلی مقاله در مورد رضایت شغلی کارکنان مقاله در مورد رضایت شغلی مقاله رضایت شغلی کارکنان دانلود مقاله ساختار سازمانی رابطه ساختار سازمان و رضایت شغلی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شادکامی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شادکامی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادکامی مبانی نظری شادکامی پیشینه تحقیق شادکامی پیشینه داخلی شادکامی پیشینه خارجی شادکامی پیشینه پژوهش شادکامی پیشینه نظری شادکامی ادبیات نظری شادکامی چارچوب نظری شادکامی…

  • سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی

    سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی اشتغال زنان سیاست های اشتغال اشتغال زنان در حقوق بین الملل اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران سیاست های اشتغال زنان در ایران دانلود مقالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و منابع حمایت اجتماعی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و منابع حمایت اجتماعی 58 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه حمایت اجتماعی تاریخچه حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی مبانی…

  • پاورپوینت مبانی مدیریت حقوق و دستمزد

    پاورپوینت مبانی مدیریت حقوق و دستمزد پاورپوینت مبانی مدیریت حقوق و دستمزد مبانی مدیریت حقوق و دستمزد مدیریت حقوق و دستمزد تعریف حقوق و دستمزد ویژگیهای سیستم حقوق و دستمزد مراحل مختلف طراحی سیستم حقوق و دستمزد بررسی نرخ حقوق…

  • مدلهای مفهومی و تعاملی دولت و شهر الکترونیک

    مدلهای مفهومی و تعاملی دولت و شهر الکترونیک ارزيابي شهر الکترونيک شاخص هاي ارزيابي شهر الکترونيک دولت الکترونیک در ایران تاریخچه دولت الکترونیک در ایران بسترهاي مورد نياز براي ايجاد زندگي الكترونيكي بسترهاي مهم زيرساخت الكترونيك تحقیق درباره شهر الکترونیک…

  • مبانی نظری بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK

    مبانی نظری بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK استاندارد PMBOK در مدیریت پروژه طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK مبانی نظری پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها مدیریت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی استرس

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی استرس کلمات کلیدی : پیشینه استرس پیشینه تحقیق استرس پیشینه نظری استرس پیشینه داخلی استرس پیشینه خارجی استرس پیشینه پژوهش استرس پیشینه تحقیق درباره استرس پیشینه تحقیق استرس شغلی مبانی نظری مدیریت استرس مبانی نظری در…